Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

ΑΠΟΨΕ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ- Αγαθή Παπαδοπούλου.

Φωτογραφία: ¨ελειπα δυο μέρες στο καταπράσινο χωριό μου,και δεν σας έγραψα κάτι!Την ώρα που γύριζα είχε ένα φεγγάρι,και έλαμπε ο τόπος γύρω μου ,κι'εγώ γύρισα σε μακρινές εποχές ,καθώς μου άνοιξαν χαραμάδες μνήμης!Δίνω τον τίτλο και σας γράφω το ποίημα!
              ΑΠΟΨΕ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ

Απόψε το φεγγάρι,τα κόκκιναφοράει
και στήνει ένα χορό, στον ουρανό!!
Μαζί με όλα τ'αστέρια,στης νύχτας 
τα λημέρια,ζητά να πλησιάσει το Θεό!!!!

Αλλά εγώ καρδιά μου,ψάχνω για τα 
τα όνειρά μου,
που τα έχασα μια νύχτα σκοτεινή!ι
Νύχτα χωρίς φεγγάρι,γεμάτι από
σκοτάδι,
γι'αυτό είμαι βουτηγμένη ,στη σιωπή!!!

Απόψε το φεγγάρι,για έρωτα μιλάει,
μα εμένα, μου ραγίζει την καρδιά!!!
Θυμάμαι Καλοκαίρια,νύχτες χωρίς αστέρια,
που όμως με κρατούσες αγκαλιά!!!ΑΠΟΨΕ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ

Απόψε το φεγγάρι,τα κόκκιναφοράει
και στήνει ένα χορό, στον ουρανό!!
Μαζί με όλα τ'αστέρια,στης νύχτας
τα λημέρια,ζητά να πλησιάσει το Θεό!!!!

Αλλά εγώ καρδιά μου,ψάχνω για τα
τα όνειρά μου,
που τα έχασα μια νύχτα σκοτεινή!ι
Νύχτα χωρίς φεγγάρι,γεμάτι από
σκοτάδι,
γι'αυτό είμαι βουτηγμένη ,στη σιωπή!!!

Απόψε το φεγγάρι,για έρωτα μιλάει,
μα εμένα, μου ραγίζει την καρδιά!!!
Θυμάμαι Καλοκαίρια,νύχτες χωρίς αστέρια,
που όμως με κρατούσες αγκαλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.