Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Οι τρεις μπάλες - Narfita


Μπροστά στον καθρέπτη καθώς στεκόμουν
Παρατήρησα
Όχι εμένα
Ούτε το χαμένο μου βλέμμα σε σκέψεις μακρινές
Σκέψεις που αναρωτιούνταν για τους νόμους της εφικτότητας, ίσως
Το μόνο που είδα
Ήταν τρεις μπάλες ζογκλέρ
Που με μηχανικές κινήσεις
Τις χειριζόταν ο εαυτός μου, μάλλον
Άλλαζαν θέση συνεχώς, άνοδος κάθοδος άνοδος κάθοδος

Απ' το ένα χέρι στο άλλο και πάλι πίσω
Σχεδόν χορευτικά
Καθηλωμένες στο ρυθμό της μουσικής
Που προερχόταν από το βάθος του δωματίου
Ή από το μυαλό μου μέσα
Κοιτούσα ξανακοιτούσα
Ώσπου ξαφνικά αναρωτήθηκα
«Μα, πως γίνεται να μην πέφτουν τόση ώρα;»
Κι αυτό ήταν
Η απορία πέρασε σα ρεύμα στα άκρα μου απευθείας
Και μεταλλάχτηκε σε αμφιβολία σε χρόνο μηδέν
Ως αποτέλεσμα
Σμπαράλια όλα
Οι τρεις μπάλες να κείτονται στο πάτωμα
Ταραγμένες από την απότομη πτώση
Ώσπου συνειδητοποίησαν κι αυτές με τη σειρά τους
Πως η βαρύτητα τις θέλει κάτω
Πως δε γίνεται για πάντα να πετούν
Έτσι συμβιβάστηκαν με τη θέα από το πάτωμα
Κι οι νόμοι της εφικτότητας
Πήγαν στα τσακίδια



Πηγή: http://narfita.pblogs.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.