Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

To γράμμα Μ- Σωκράτους Δαιμόνιο

To γράμμα Μ
Με έλκεις γιατι σε αποθώ
μα τις πράξεις και τα λόγια
δε ξεχνώ,
ακόμα να τα προσπεράσω δε μπορώ
μου κάθησαν βλέπεις στο λαιμό.
Κάπου-κάπου προσπαθώ
στη θέση σου να μπω,
μα αντιλαμβάνομαι
πως αυτό
είναι παγίδα ύπουλη
που μου 'χεις στήσει
τις ευθύνες σου ν'απαρνηθείς.
Κ'όταν αντιλήφθηκα
ψεγάδι πως υπάρχει,
δεν μπόρεσα το Χ(Κ)ρόνο
σου να περιμένω
προσπάθησα μ'επίθεση
το πόνο να υπομένω...
Με προστάτευσε το αρσενικό-εγώ
δεν έμαθα στη Λήθη να βογγάω,
είμαι βλέπεις αετός
ποτέ δε ξεψυχάω...
Υ.Γ:Τα προσωπεία σου βαριά
και τα δικά μου επίσης,
μα εγώ έχω καρδιά
κ'όχι φιλοφρονήσεις...

Να πας αλλού Ψυχή να ζητιανέψεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.