Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Βόλτα στη βροχή - Έλενα Σιμόγλου



...Στάζει ο ουρανός...
...Στάζουν τα μάτια μου...
...Γκρίζα σύννεφα...
...Γκρίζα θλίψη...
...Κάτι πονάει απόψε...
Παίρνω το όνειρό μου απ’ το χέρι...
Κατάφορτο το μυαλό στιγμές που πρωταγωνιστείς...
Βόλτα στη βροχή...σεργιάνι στους μουσκεμένους δρόμους...

Τι να φοβηθώ;
Το κρύο ζει μέσα μου...
Παγώνει η ψυχή μου ακόμα και μέσα στο πιο ζεστό κατάλημα..
Ας βραχώ...
Να ξεπλυθούν τα λάθη μου...
Να κυλήσουν στην άσφαλτο...
Να μπερδευτούν με τις στάλες τις βροχής...
Να στεγνώσουν και να χαθούν...
Ψάχνω ουράνιο τόξο...
Λύσεις...
Πουθενά χρώματα...
Πουθενά απαντήσεις...
Μόνο γκρίζο...Παντού...
Πόσο θα’ θελα μια αγκαλιά σου τώρα...
Δεν έχεις τις λύσεις ουτε και συ...Το ξέρω...
Έχεις όμως τον τροπο να στάζεις χρώμα στις μαύρες σκέψεις μου...
Έχεις τον τροπο να ζωγραφίζεις ήλιο στο τοπίο μου...
Και πόσο θα ‘ θελα μάτια μου να σ’ ακούσω να λες «Πάντα είμαι εδώ»...
Γιατί ψέμα ή αλήθεια...κάνει μέρες σαν κι αυτή να μοιάζουν ανοιξιάτικη εκδρομή...


 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΗΣ ΕΛΕΝΑΣ ΣΙΜΟΓΛΟΥ "ΕΡΩΤΟΣ ΠΝΟΗ" ΠΟΥ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΕΞΙΤΥΠΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.