Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Θεόδωρος Σαντάς- ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΣΤΡΑ ΜΙΛΑΝΕ

ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΣΤΡΑ ΜΙΛΑΝΕ

Παραπονιέσαι ,γιατί δε σου στέλνω
μηνύματα πια
γιατί της «Τούμπας» οι ποιητές
έπαψαν να σου γράφουν  ποιήματα.
Δε σου κρύβω ,ότι άρχισα να φοβάμαι
μην επαναλάβω τους στίχους
και τους αφαιρέσω την πρώτη τους λάμψη
μην όσα ποιήματα κρατάς φυλαγμένα
στο αγαπημένο σου λεύκωμα
τα κυκλώσει η μικροψυχία
και τα  αποκηρύξει ο φθόνος .
Έχε μου εμπιστοσύνη,
Θυμάμαι πάντα τα πύρινα λόγια σου
όταν μιλάς με πάθος  για ποίηση
και  επαναλαμβάνεις να συνεχίσω να γράφω
και ότι μόνο με ποίηση καταργείται
η ένδεια των ανθρώπων.
Ίσως αύριο  οι άνεμοι
να με προσαράξουν μακριά .
και να ξεθωριάσει ο ήλιος μας.
Όμως τώρα, ποιος ξεχνάει
την αναστάσιμη ώρα
όταν οι καμπάνες σημαίνουν
κι «Εσύ» έρχεσαι αγόγγυστα
μες στο κρύο να διώξεις
το αρρωστημένο  σύννεφο 
που εισχώρησε μέσα μου
να με βοηθήσεις να πατήσω στα πόδια μου
να συνεχίσω στα άγια των αγίων
την τελετουργία  της ποίησης.
Χαριτωμένη της γης
θα επαναλάβω και πάλι.
Όταν   τα άστρα αποκαλύπτονται
και μου ζητάνε κάτι για χάρη σου
εγώ υπακούω στα θέλω τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.