Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Ο καθρέφτης - A Black Spade


Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου,
δείξε μου για αρχή,
τι είμαι,
μου αρκεί.
Σταμάτα μια ζωή,
στα μάτια να μου ρίχνεις
θολούρα κι ενοχή.

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου,
να δείς, πώς μου το λες;
χωρίς υπερβολές;
Πώς λάμπω.
Θα φταίει ότι αγοράζω,
ότι φοράω
κι ότι θαυμάζω.
Με ποιόν να μοιάζω;

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου,
έγινες το σαράκι μου,
το άρρωστο μεράκι μου,
γελάει το χειλάκι μου,
σα βλέπω στο γυαλί σου
στην παραμορφωσή σου,
να σφάζω τα ονειρά μου
για να περνά η μπογιά μου.

Όμως δεν είμαι εγώ,
καθρέφτη, καθρεφτάκι μου,
κοιτάω το κενό,
και νοιώθω το κακό.

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου,
σκέφτομαι να σε σπάσω,
ν'αρχίσω να κοιτώ,
μονάχα ουρανό.
Νομίζω ότι μπορώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.