Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Νικόλαος Συρράκος- Μ' ένα τραγούδι γι' αφορμή

Μ' ένα τραγούδι γι' αφορμή

Παίζει συνέχεια στο μυαλό μου
του έρωτά μου το τραγούδι
κι εκείνο που άλλοτε πονούσε
ανθίζει τώρα σα λουλούδι

Η μουσική του με τυλίγει
γλυκά ζεσταίνει την ψυχή μου
οι στίχοι του με σημαδεύουν
κρύβονται μέσα στο κορμί μου

Ξέρω δεν θες να με ακούσεις
είχα μονάχα μια ευκαιρία
πλάι σου είπα να βαδίσω
μα εσύ άλλαξες πορεία

Ακούω πάλι το τραγούδι
Δεκέμβρης ήτανε, θυμάσαι;
μες στην ψυχή μου ψιθυρίζω
να 'σαι καλά όπου και να 'σαι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.