Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Νόνη Σταματέλου- Εφιάλτης

Εφιάλτης

Πολλές νύχτες ξυπνάω και τακτοποιώ τη φοιτητική μου κάμαρη

Στρώνω το ντιβανάκι,τινάζω τα χαλάκια της μάνας,

απλώνω τον ήλιο στο μπαλκονάκι.

Έχει διαδήλωση στο κέντρο.

Σε μηδενικό χρόνο καθρέφτη

κοιτώ στα μάτια την ευθύνη μου και βγαίνω..

Μ' ένα πλακάτ κιτρινισμένο τρέχω.

Η Αθήνα ραγισμένη,

χωρίς ανθρώπους.

Ένας δήμιος μετράει τους εκτελεσθέντες...

Το φόρεμά μου μες στο αίμα

Τα χαρτιά μου μες στα δάκρυα.

Ξυπνάω ιδρωμένη.

Το ραδιόφωνο παίζει όλη νύχτα πένθιμα εμβατήρια.

Στους ναούς της πατρίδας μου φωλιάζουν λύκοι.

Οι ποιητές κρεμάστηκαν στις πλατείες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.