Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Φταίει που δε σε βρήκα - Νικόλαος Συρράκος


Μεσάνυχτα κι η μουσική τη σκέψη μου πλανεύει
σ' ένα σκοπό μεθυστικό αρχίζει να χορεύει
τα βήματά της μ' οδηγούν χωρίς να τα ελέγχω
κι εγώ τυφλά αφήνομαι χωρίς πια να προσέχω

Μέσα στις νότες τριγυρνώ γυρεύοντας το χάδι
κι ένα φιλί αχόρταγο, του έρωτα σημάδι
τους στίχους έχω συντροφιά στ' αποψινό ταξίδι
στ' αλήθεια είν' αλλόκοτο ετούτο το παιχνίδι

Κι εγώ που δεν εγνώρισα ποτέ μου τι σημαίνει
να σε κρατάω αγκαλιά σαν είσαι κοιμισμένη
απόψε παραδόθηκα στα θέλγητρα του ήχου
στης μουσικής τ' αγκάλιασμα, στη συντροφιά του στίχου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.