Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Αυθαίρετα - Αdri - Αλέξανδρος Στεφόπουλος


 
Αυθαίρετα τα έζησα τα χρόνια μου
Αυθαίρετη η θέα απ’ τα μπαλκόνια μου
Διαγωγή παράνομη εκτός σχεδίου
Να μην αντέχω την οσμή του χειρουργείου


Αυθαίρετη ενέργεια τα πάθη μου
Αυθαίρετο σωσίβιο τα λάθη μου
Μετρώντας πράξεις διαρκώς εκτός ορίου
Γόνος θετός  αρχοντικού περιθωρίου


Σα να μην έπρεπε να έρθω κι όμως ήρθα
Παρείσακτος και εισακτέος δίχως προίκα
Ανάμεσα στον εαφτό μου και τους άλλους
Σαν δαίμονας και άγγελος αρχαίου κάλους


Αυθαίρετες ανάσες απ’ τα στήθια μου
Αυθαίρετη αλήθεια, η αλήθεια μου
Κοιτάζοντας στο παρελθόν του μέλλοντός μου
Απ’ το κρυφό παράθυρο που χάσκει εντός μου

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.