Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Εξωγήινοι - Κωνσταντίνος Μακρής


Να ξημερώνει  σκοτάδι,
Να’ ναι το φως τόσο σκληρό
Σαν την αγάπη μας.

 
Να σ’ έχω μες τα χέρια μου
Και να τυφλώνομαι καρδιά μου
Μες τα ναυάγια του έρωτα μας.

 
Όμορφη που ’σαι όταν γελάς.
Να σ’ αγαπώ το πρόβλημα του αιώνα.
Πες μου που πας μέσα στην δίνη του κυκλώνα;
Κόρη ακριβή, μούσα Ισλανδή,
Λιώνω το χιόνι που σκεπάζει τα νύχια της ψυχής σου.

 
Στο κάστρο σου παλεύω για να μπω.
Είμαι ο ιππότης που σπάει τα ψηφιακά ψηφιδωτά
Περνώντας μέσα από γυάλινα δάση.
Ποιος άλλος θα μπορούσε να σε πιάσει;
Ζόμπι γλυκό; Ο αστροναύτης!






Πηγή:  http://konstandinosmakris.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.