Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Γκρίζο χαμόγελο - Σωκράτους Δαιμόνιο (Δημήτρης Μούχας)

Έσταξε μπλε η θύμιση
ύστερα έγινε γαλάζιο
μετά το ξανασκέφτηκα
μωρό μου σε πειραζω.

Κοιτώ τα μάτια σου
και νοσταλγώ
την παιδική μου ηλικία,
απ'τ' αδιέξοδο θέλω να βγω
και όλη την ανία.

Δύο δεν μου 'φτάσαν
χαμόγελα δικά σου
θέλω για χάιδεμα
και τ'απαλά μαλιά σου.

Πλάι μου να στέκεσαι
να νιώθω ευτυχισμένος
μια πλάνη μαγική
απο Έρωτα αρπαγμένος...

Μα θα'ρθει αργότερα
η θωριά
της ρεαλιστικής ματιάς μου,
θα βαρεθείς σιγά σιγά
θα κλαίω τη λευτεριά μου...

Κύκλο θ'αρχίσω απ'την Αρχή
αλλά γεμάτο εμπειρίες,
η Ανάγκη κάποτε θα ελευθερωθεί
τέρμα η ...ασωτίες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.