Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Θα σου πω - Νίκη Ταγκάλου


Πως ξαναγεννήθηκα θα σου πω.

Πως τα παράπονά μου έγιναν πολύχρωμες εικόνες έρωτα
και τα δάκρυά μου ιδρώτας από τα ερεθισμένα μας κορμιά.

Πως η φωνή μου απέκτησε ήχο και πάλι, θα σου πω.

Τα ανώφελα έγιναν ωφέλιμα, απέκτησαν νόημα.

Και εσύ συνεχίζεις και με ρωτάς χαμογελώντας,
γιατί αποζητάς στα αυτιά σου την λατρεία μου για σένα.

Και εγώ βγήκα από το κουτί που ζούσα,
στο κορμί μου κύλισε και πάλι αίμα.
Ο δικός μου πόθος ανακατεύτηκε με την δική σου γεύση.

Πως ξανά αντίκρισα τον ήλιο θα σου πω
και η ζέστη του έδωσε ζωή στα κύτταρα μου.

Σ’ αυτήν την ζέστη, αγαπημένε μου, άσε με να ζήσω και να πεθάνω,
άσε με λαίμαργα να σε διεκδικώ και να σε γεύομαι.

Όσα καλοκαίρια έχασα μου τα έδωσες με το φιλί σου.

Τα ανεκπλήρωτα χάδια βρήκαν σώμα να ακουμπήσουν,
τα ανομολόγητά μου πάθη τα έκανες και δικά σου.

Πως τελικά, συνάντησα τον έρωτα θα σου πω
και επιβλητικά τον έκανα δικό μου.

- Αμετανόητη - θα σου πω γιατί σ’ αγαπώ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.