Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Σιλωάμ - Β.Α.



<<Κύριε άνθρωπον ουκ έχω>>

για τον πατέρα για τη μάνα  είμαι το μέλλον

για τον αδερφό την αδερφή

είμαι η γιορτή  οι διακοπές η ανάγκη

για τα εμπορικά  το δίποδο που πρέπει να ξοδεύει

για τα τρόφιμα το στόμα που καταναλώνει

για τον οδοντογιατρό  το δόντι της επισκευής

<<Κύριε άνθρωπο ουκ έχω>>

για τη συγκοινωνία το εισιτήριο της πολλαπλότητας

για τη δουλειά η όποια μορφή παραγωγής

για το σχολείο η επόμενη εργασία

<<Κύριε άνθρωπο ουκ έχω>>

Για το στρατό το υποψήφιο παρελκόμενο

για την κοινωνία το ψηφοφορικό ψηφοθηρικό σκουπίδι

για την οικονομία όλη η βλακεία του δελτίου ειδήσεων

<<Κύριε άνθρωπο ουκ έχω>>

μόνο εσύ έχεις τη δύναμη από την παραμόρφωση

να με περάσεις μέσα από  ανθρώπων μόρφωση

για να με στείλεις στη Μεταμόρφωση

<<Κύριε άνθρωπο ουκ έχω>>.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.