Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Τα πάντα - Αγαθή Αγγελάκη


ΤΑ ΠΑΝΤΑ...

Αν μου το ζητούσες θα σου ΄δινα τα πάντα.
Γίγαντας του σύμπαντος
περικυκλωμένος από πλανήτες
θα άγγιζα την Γη,για να της δώσω την μορφή σου.

Για να σε βλέπω όπου και αν είμαι.

Αν μου το ζητούσες θα ένιωθα τα πάντα.
Τα πιο έντονα συναισθήματα που υπήρξαν
σαν σχολαστικός συλλέκτης θα συγκέντρωνα
στην καρδιά μου να βάλω,
για να ξέρω πως δεν ένιωσε κανένας άλλος
όσα νιώθω εγώ για σένα.

Αν μου το ζητούσες,δική μου θα ΄σουν για πάντα.
Χέρι-χέρι θα γυρίζαμε την Γη
θα είμασταν παντού και πάντα μαζί.

Και αν ποτέ με ρωτούσες ΈΝΑ πράγμα να σου πω
που θα έκανα για σένα
η απάντηση θα ήταν η μόνη που θα μπορούσε να ΄ναι.

"Τα πάντα..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.