Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

"Ένα Διάφανο Βλέμμα", Μίνα Μπουλέκο








Σαν δένδρο αειθαλές μοιάζεις
Ξεχασμένο από τον χρόνο
Κόρη μου λυγερή
Οι μέρες περνούν απαίδευτες
Μα την αλήθεια….
Θωρώ το βλέμμα σου Διάφανο

Σκίρτησε στα σπλάχνα μου
Φωνή Αγγελική
Ελπιδοφόρα
Μήνυμα Ζωής σταλμένο!

Στου σεντονιού
πορφύρα ολομέταξη
Κέντησα τα όνειρα σου
Ύφανα το πέπλο σου
Στα λιτά σου μαλλιά
Άρωμα μεθυστικό…..

Άσε τα σύννεφα να πέσουν
Αργά ξεμακραίνει η πνοή σου

Νιώσε το χαμόγελο μου
Είναι πρωί ΑΓΑΠΗ μου

Έχει ξαστεριά φώς της
χαμένης νιότης μου

Νιώσε το αεράκι
Που κυλάει
πλημμυρίζοντας
Τα σωθικά μου

Ένα νεύμα πικρό
Σαν το κώνιο του Σωκράτη
Ήταν πρωί όταν σ’ αντάμωσα…

Ένα Φιλί Αιώνιο….Συμπαντικό
Έκλεισε τα βλέφαρά μου!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.