Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Νίκη Ταγκάλου - Ο Θάνατός μου

Τι δεν πρόσεξες .. ; Τι δεν άκουσες .. ;
Ντυνόμουν έρωτας και σε επισκεπτόμουν..
Το κλάμα μου σε τρυπούσε αλλά δεν πονούσες.
Φοβόσουν τις αμαρτίες, όμως αυτές μας ονόμασαν ανθρώπους..
Η γύμνια μου έσταζε λύπη.
Το τραγούδι μου δεν άγγιζε ποτέ κανέναν..
Τόσο σιωπηλά τραγουδώ ;
Στέλνω την ψυχή μου να σε τελειώσει,
μα ο δικός μου θάνατος έχει ήδη προηγηθεί.
Κοίταξέ με για τελευταία φορά, τόσος θάνατος… αξίζει τον κόπο..;
Λόγια άκουσες πολλά, το πένθος όμως το μύρισες ;
Πόρνη ζωή ..παντού δίνεσαι, μα αν δεν πληρωθείς..φεύγεις !
Όλοι είμαστε εραστές του θανάτου μας ..μέχρι να κοιμηθούμε μαζί του ..!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο ιστολόγιο μας μπορεί να καθυστερεί να ανοίξει όμως ανοίγει. Αυτό θα διαρκέσει για πολύ λίγο ακόμα.
Σας παρακαλούμε τα σχόλια να γίνονται στα Ελληνικά και όχι στα γκριγκλις. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τα ορθογραφικά λάθη. Επίσης καλό θα ήταν τα σχόλια σας να είναι ανάλογα με το επίπεδο και την θεματολογία του ιστολογίου μας. Γενικότερα δεν λογοκρίνουμε κανένα σχόλιο όμως η θέση μας να είναι τα σχόλια εντός του επιπέδου του blog μας είναι απόλυτη.
Ευχαριστούμε πολύ.